2013. január 10., csütörtök

Second Award.


A második díjamat köszönöm Pattinak.

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.



1. Írj magadról 11 dolgot.

  1. Barna hajam és fekete(!) szemem van.
  2. Nem tudok táncolni.
  3. 6 éves korom óta lovagolok.
  4. Nagy Thousend Foot Krutch és Avenged Sevenfold rajongó vagyok.
  5. A kekszes Milka a kedvenc csokim.
  6. Adidas és Tisza buzi vagyok.
  7. Szeretem a kosárlabdát.
  8. Nem tudok egy labda játékot sem játszani. ( labda analfabétaság mindörökké)
  9. Szeretek rajzolni.
  10. Eragon fan vagyok.
  11. Szemüveges vagyok.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
  1. Hány éves korodban nyitottad meg az első blogod? - 17.:)
  2. Milyen zenéket szeretsz hallgatni? - Nagyon szeretem Ed Sheerant a One Directiont, de emellett punk és rock fanatikus vagyok.
  3. Kedvenc blogod? - Nem tudok kiemelni egyet sem amiket olvasok az összes a kedvencem.
  4. Kedvenc idézeted? - Ha valaha is alkalmam lett volna meglátni, milyen is, vagy mit tud tenni az igaz szerelem, talán én is hittem volna benn. Ez egy könyvből való idézet.:)
  5.  Mi a véleményed a mai fiatalokról? - Nem szeretnék róluk beszélni.
  6. Mennyi idő alatt írsz meg egy-egy fejezetet? - Ez a kedvemtől függ leginkább. 1-2 nap alatt megszokott lenni.
  7.  Mi inspirál a blog írásban? - Az olvasóim.:)
  8. Véleményed magadról? - Ezt múltkor is kihagytam.
  9. Használsz képszerkesztőt? - Nem.
  10. Melyik közösségi oldalakat használod naponta? - Twitter, Facebook
  11. Melyik fontosabb szeretni vagy szeretve lenni? - Szeretni.:)
3. Írj 11 kérdést.
  1. Mióta blogolsz?
  2. Miért kezdtél el írni?
  3. Mi inspirál abban, hogy írj?
  4. Honnan merítesz erőt az íráshoz?
  5. Tudsz valamilyen hangszeren játszani?
  6. Kedvenc könyv?
  7. Hogy szoktad írni a fejezeteket?
  8. Füzetbe írod vagy gépeled?
  9. Mit csinálsz ha nincs ihleted?
  10. Melyik volt eddig a legjobb tanács amit életedbe kaptál?
  11. Mik a terveid a jövőre nézve?
4. Küld tovább 11 blognak.
Ne haragudjatok meg, de most sem lesz meg a 11.:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése