2013. január 11., péntek

Third Award.


A harmadik díjamat köszönöm Horannának!:)

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küld tovább 11 blognak.

1. Írj magadról 11 dolgot.
  1. Tegnap óta Enigma függő vagyok.
  2. Nem voltam még szerelmes.
  3. Az asztalomon mindig van illatgyertya.(?)
  4. Mindig használok kézfertőtlenítőt.
  5. Rágó mániás vagyok.
  6. Mindig jár a szám a lábam a kezem vagy valamim. Hiperaktív vagyok
  7. Imádok olvasni.
  8. Nem szeretem a mogyorós csokit.
  9. Mindig fáj valamim.
  10. Ebben az évben kétszer látogatom meg Londont.
  11. Szeretek utazni.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
  1. Mi a hobbid? - A sportolás és az írás.
  2. Mire vagy a legbüszkébb? - Nem tudom. Nálam nincsen -leg.:)
  3. Mi a legnagyobb dolgot amit az életben elértél? - Ezt sem tudom.
  4. Hány éves vagy? - 17, de március elején már nagykorú leszek.:)
  5. Van háziállatod? - Van pár hal a házunkba, de az sem az enyém.
  6. Mi a kedvenc zenéd? - Sok kedvenc van, de most éppen Three Days Grace-t hallgatok.
  7. Mennyi a sulis átlagod? - Nem tudom és lusta is vagyok kiszámolni.
  8. Mi a véleményed a halál büntetésről? - Az, hogy az embereknek nincs joguk egymást megölni akkor sem, ha egy bűnözőről van szó. 
  9. Mióta blogolsz? - 2012 szeptembere óta.
  10. Ki a példaképed? - Anyukám.
  11. Mi az a dolog amit nem szeretsz magadban? - Előítéletes vagyok. Nem szeretem magamban, de sok hasznát szoktam venni.
3. Írj 11 kérdést.
  1. Sportolsz valamit?
  2. Ha igen. Mióta?
  3. Milyen könyveket olvasol általában?
  4. Van valamilyen mániád?
  5. Kedvenc idézet?
  6. Ki tudsz emelni egy olyan személyt egy könyvből akivel szívesen élnél?
  7. Mióta foglalkozol az írással?
  8. Van olyan dolog az életedben amit már csak megszokásból csinálsz?
  9. Milyen az öltözködési stílusod?
  10. Milyen típusú zenéket hallgatsz?
  11. Kedvenc könyv?
4. Küld tovább 11 blognak.
  1. FantasyGirl
  2. Berni.
  3. Rózsa.
  4. I need a hero.
  5. Orsolya.
Köszönöm még egyszer a díjat! : ) C. xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése