2012. december 25., kedd

First Award.




El sem tudom hinni, hogy kaptam egy díjat! Ezer köszönet érte Noncsnak!<3

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küld tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot!
  1. Tudok gitározni.
  2. Imádok olvasni.
  3. M&m's és Cola függő vagyok.
  4. Tetkó mániás vagyok és márciusban meg lesz az első.
  5. 10 évig versenyszerűen korcsolyáztam (mily meglepő.: D)
  6. Nem tudok énekelni.
  7. Szeretnék komolyabban foglalkozni az írással.
  8. Beszélek angolul, de megszeretnék még tanulni spanyolul, franciául és olaszul.
  9. Imádom a forrócsokit, de allergiás vagyok rá.
  10. Van egy öcsém.
  11. Nem eszek semmit kézzel.
2. Válaszolj 11 kérdésre!
  1. Mióta blogolsz? Szeptemberben kezdtem.
  2. Mi vezetett oda, hogy elkezdj blogolni? Patti segítőkészsége.
  3. Ki számodra a legfontosabb az életben? Természetesen a családom.
  4. Kedvenc könyved? Nincsen kedvenc könyvem. Nagyon szeretem az Eragon összes részét aminek éppen tegnap kaptam meg a befejező kötetét, de nagy SZJG fan is vagyok.:)
  5. Kedvenc időtöltésed? Szeretek lovagolni ez a hobbim totyogós gyerekkorom óta és természetesen emellett járok korizni és futni is. A blogolás pedig már csak ráadás.
  6. Mi inspirál az írásban? A legfőbb inspiráció az szerintem, hogy megfeleljen az olvasóknak az amit kiadok a kezem közül, de emellett tudom, hogy nem felelhetek meg mindenkinek.
  7. Zenével vagy anélkül írod a fejezeteket? Ez teljesen változó valamikor kell, hogy legyen zene, mert megbolondulnék, de van, hogy jobban szeretek csendben írni tehát ez nálam teljesen változó.
  8. Mit gondolsz magadról? Ezt a kérdést válaszoltam meg utoljára. Igazából 10 perce ülök előtte és nem tudok rá válaszolni és arra jutottam, hogy azt mondom, hogy nem gondolok magamról semmit.:)
  9. Mit csinálsz szilveszterkor? A szilvesztert mindig a családommal töltöm. Ilyenkor szoktunk telelni. Most éppen Szattára megyünk Zala megyébe így ott fogom tölteni a szilvesztert. a mit csinálsz kérdésre pedig a válasz csak az, hogy kipihenem magam.
  10. Várod már a karácsonyt?  Hát karácsony van. Egyébként nem nagyon nem vártam. Nem vagyok ennek az ajándékozzuk egymást dolognak a híve. Állítólag a karácsony a szeretet ünnepe ilyenkor mindenki szeret mindenkit..Blablabla.. Ez mind szép és jó, de az év többi napján nem kéne szeretni és törődni a másikkal?
  11. Mit kértél karácsonyra? Semmit sosincs különösebb kívánságom. Mindenem meg van amit szeretnék tehát ez mindig meglepetés szokott lenni.:)
3. Írj 11 kérdést!
  1. Milyen típusú könyveket szoktál olvasni?
  2. Kedvenc könyv?
  3. Milyen könyvet olvastál utoljára?
  4. Olvastál önszántadból szép irodalmat?
  5. Mi a célod azzal, hogy blogot írsz?
  6. Mennyi idő alatt találsz ki egy-egy karaktert a történethez?
  7. Milyen dolgokra szeretsz hangsúlyt fektetni a történetbe?
  8. Lehet valamit tanulni a történetedből?
  9. Mit csinálsz ha nincs ihleted? 
  10. Mi a mottód?
  11. Mik a terveid a jövőre nézve?
4. Küld tovább 11 blognak!
Sajnálom, de nem lesz meg a 11 mivel nem olvasok annyi blogot.:(
  1. Dreamland-Ahol az álmok valóra válnak.
  2. You bring me closer to who I really am
  3. Sztár családban élni nem egyszerű
  4. Cause all I need is one love
Hát azt hiszem ennyire futotta.:(  Még egyszer köszönöm a díjat Noncsnak nekem ez sokat jelent!:)<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése