2012. október 20., szombat

5. Who am I?



Anglia üdvöskéje talán…nem éli túl?
Csak néztem a képernyőt és komolyan nem tudtam elhinni. Mit élhetett át? Mi történhetett vele? Louisnak biztosan elmondta. Leszáguldottam az emeletről és megkerestem Louist. Éppen valakivel telefonált szóval addig csináltam magamnak kaját. Lerakta a telefont és egyből letámadtam.
-Loui mit tudsz Sel balesetéről?-néztem rá fürkésző tekintettel de nem olyan képet vágott mint aki tudna valamiről is.
-Niall nem tudom miről beszélsz hiszen elmondott mindent.-nézett rám eléggé furcsán.
-Louis Selnek volt egy komoly balesete amiről senki sem tud semmit. Csak annyit..- itt egy kicsit elcsuklott a hangom.-hogy majdnem meghalt.-mondtam.
Louis lefagyott az arca kifejezéstelen maradt de folytatta.
-Nem tudom Niall a francba fogalmam sincs erről nem beszélt. Sosem említette egy szóval sem.-mondta kissé ingerülten.-De valószínű még nincsen készen rá, lehet sosem fogja elmondani.-fejezte be diplomatikusan.
-De.-csak ennyit tudtam kipréselni magamból.
-Olyan máshogy viselkedik Selel. Furcsa.- gondoltam.
-Szereted igaz?-kérdezte mosolyogva.
-Én nem akarok kettőtök közé állni.-mondtam szomorúan.
-Niall te miről beszélsz?-nézett rám felvont szemöldökkel.-Sel a legjobb barátom.-mondta.
-Micsoda?-tátottam el a számta.-Ti..nem..?-dadogtam.
-Nem mi nem.-röhögött.-Ő mást szeret.-kacsintott rám aztán felment az emeletre.
Elmentem zuhanyozni fogtam a Mcbookomat beszálltam a kocsiba és egyenesen Sellékhez mentem. Az anyukája kedves volt beengedett és mondta, hogy nyugodtan menjek fel a szobájába mikor elindultam felfelé még utánam szólt.
-Kérlek, ne bántsd meg.-mosolygott rám.
Csak bólintottam fogalmam sem volt róla, hogy ma miért ilyen titokzatos mindenki. Felmentem a szobájába. Egyébként a szoba pont ugyan olyan mint Ő akárki megmondaná, hogy az övé. Ezen elmosolyogtam.
 Leültem és folytattam a keresést.
A belesetről igazából semmi konkrétat nem találtam, de az eredményeiről és a díjairól nagyon sok mindent amit megis nézhetek a folyosón elhelyezett üvegszekrényben és elaludtam.  



*Sel szemszöge*
Reggel 6óra lehetett mikor felébredtem. A sebeim már csak jólesően fájtak és ennek kifejezetten örültem aztán kinyitottam a szemem és az első amit megláttam Niall volt elöntött a boldogság. Aludt. Olyan édes volt ahogy ott szuszogott és valamilyen lehetetlen pózban helyezkedett el a fotelben. Felkeltem, megfogtam a takarómat, betakartam aztán csendben lementem a konyhába és ettem. Sokat. Nagyon sokat..
-Mindegy maximum meghízok.-gondoltam.





Felmentem a lépcsőn a gardrób szobámba szereztem egy futógatyát egy ujjatlan és egy bő pulcsit aztán megpróbáltam elmenni kocogni. Nagyon hiányzott a mozgás. Komolyan. Több mint 1,5 órát kocogtam kisebb nagyobb megszakításokkal aztán elindultam haza felé és fél óra múlva meg is érkeztem.  9 óra körül értem haza fáradtan, izzadtan, vörös fejjel és mikor beléptem az előszobába Niall fürkésző pillantásával találtam magam szemben.
-Te hol voltál?-kérdezte dühösen.
-Ömm futni?-kérdeztem vissza, mert szerintem a kinézetemből ítélve evidens volt.
-Ilyen állapotba? Selena komolyan nem tudod felfogni, hogy komoly bajod lehet amíg varratid vannak? És ha rosszul leszel?-kérdezte.
-Niall komolyan úgy viselkedsz velem mint egy óvodással! Tudok magamra vigyázni, nem lesz semmi bajom. Sok a mozgás igényem és egy ilyen apró dolog nem tud megakadályozni abban, hogy csináljam amit szeretek.-mondtam aztán felmentem a szobámba. Letusoltam és felöltöztem. Lementem gondoltam megkeresem Niallt, de sehol sem találtam, próbáltam hívni de nem vette fel a telefonját. Kezdtem aggódni ezért gondoltam felhívom Lout hátha haza ment.
-Sel, szia, mit csinálsz ma?-szólt bele a telefonba.
-Lou nem ment haza? Összevesztünk és miután megfürödtem sehol sem volt.-mondtam aggódva.
-Még nem, de ne aggódj nem fog hülyeséget csinálni álltalában ilyenkor haza megy pár napra, de már megint min vesztetek össze? Ne is mond. 15 perc és ott vagyok.-mondta aztán lerakta a telefont.
Leültem, mert a sok idegeskedéstől elkezdtett fájni a fejem aztán szerintem egy kicsit elaludtam mert csak azt vettem észre, hogy Louis beront a házba amitől egyből felriadtam.
-Sel?-kiabálta.
-Nyugi Lou itt vagyok!-mondtam felemelve a kezem, hogy betudja azonosítani a hollétem.
Odafutott hozzám leült az ágyszélére és megölelet.
-Jól vagy? Mikor vigyelek a kórházba? És megyint min vesztetek össze?-bombázott a kérdéseivel.
-Csak álmos vagyok. Ha lementünk kajálni amire én hívlak meg és hosszú de gondolom pillanatokon belül kiszeded belőlem.-mosolyogtam.
-Kezdheted.-mondta és bólintott.
-Szóval 6 kor felkeltem és gondoltam elmegyek mozogni. Kocogtam 1,5 órát meg haza sétáltam ami fél óra volt. Aztán megkérdezte hol voltam megmondtam, hogy futottam aztán kiakadt, megmondtam neki, hogy nem vagyok óvodás és nem is kell velem úgy viselkedni aztán itt hagytam felmentem fürdeni és mire lejöttem már sehol sem volt.-magyaráztam
Lou elég furcsán nézett rám.
-Maradjunk annyiba, hogy mind ketten óvodások vagytok. Te sebes kézzel nem tudom minek mész futni, de inkább már nem akadok ki, Niall pedig hozzászokhatott volna már, hogy ütődött vagy.-mondta és megölelt.
-Kösz az őszinteséget.-mondtam a szememet forgatva, viszonoztam az ölelését aztán hitetlenül elröhögtem magam.
-Na induljunk kajálni. Éhes vagyok.-mondta Lou.-Hova menjünk?-kérdezte.
-Nando’s.-mondtam izgatottan.
-Tiszta Niall.-forgatta a szemeit aztán elrögöhte magát.
-Engem ne hasonlíts ahhoz az idiótához.-húztam fel az orromat.
-Te is ugyan olyan idióta vagy.-röhögött.

Ettünk aztán mehettünk kórázba.
-Ma is aludni fogsz?-mosolygott Lou.
-Ne aggódj neked nem kell cipelned.-mondtam a szememet forgatva.
-Az Niall dolga. Mit szólnának hozzá ha holnap ugyan úgy lennék benn az újságban mint ti?-röhögött.
-Lou. Te miről beszélsz?-csodálkoztam.
A kezembe nyomta az újságot.
„Selena Evens most a hódításairól lesz híres?
Selena mi a baj? Nem tudsz dönteni? Pedig ideje lenne!
Louisnak barátnője van csak Niall szabad.”
Ránéztem Loura és lefehéredtem.
-Komolyan ennyire rossz lennék?-kérdeztem.
-Persze. Nem kellett volna kikezdened se velem se Niallel.-mondta komolyan.
Én tátott szájjal néztem rá. Elkezdett röhögni aztán nagy nehezen megszólal.
-Sel, úgyis tudod, hogy nem gondoltam komolyan, de az ilyen cikkekkel nem szabad foglalkozni, de ha az jobb kedvre derít akkor ha tisztázódtak az ügyek akkor elmegyünk interjút adni.-mosolygott.
-Ez komolyan megnyugtató.-mondtam.
-Tényleg mikor mész interjúra?-kérdezte.
-Elvileg hétfőn.-néztem rá furcsán.-Miért?-kérdeztem.
-Csak kérdeztem.-mosolygott aztán beléptünk a kórházba.
-Miss Evens! A doktorúr már várja.-moslyogott rám a recepciós hölgy.
-Hol?-kérdeztem vissza mosolyogva.
-Szokásos.-válaszolta.
-Köszönöm.-mondtam aztán befordultam az egyik eldugott kis folyosón ahol Dr. Bretz rendelője van.
-Mit kell túl élnem veled?-kérdezte mosolyogva.
-Semmi komolyat.-válaszoltam.
Loui is kiakadt a szuriktól őszintén rosszabb volt mint Niall aztána  sebfertőtlenítést is vegig öklendezte. Mikor végeztünk már hülyére röhögtem magam rajta.
-Komolyan nem megyek többet veled sehova.-mondtam.
-De ez undi volt, nem tehetek róla.-mondta és közben csapkodott a kezével mint egy óvodás.
-Aha és te vagy 21éves.-néztem rá.
-Nem még csak 12.-mondta kis kutya fejjel.-Kaja?-kérdezte.
-Kaja!-kiáltottam fel.
-És te vagy 18 éves.-röhögött.
-Csak 17.-nevettem én is-Amúgy holnap után kiszedik a varratokat.-moslyogtam boldogan.
-Azt végig nézem.-mondta összecsapva a kezeit.
Én csak röhögtem elmentünk kajálni aztán hozzájuk. Liam és Zayn voltak csak otthon Niall komolyan eltűnt, de ők nem aggódtak, mert állítólag tényleg nem olyan aki hülyeséget csinálna, hát nem tudom.. Tara és Harry pedig még 5napig párizsban vannak. Irigylem őket komolyan, olyan szép párt alkotnak. Harryn látszik, hogy imádja Tarat és bármit megtenne érte, Tara pedig Tara Ő olyan amilyen nagyon szereti Harryt, csak szeintem még nem tudja, hogy pontosan, hogy is kezelje ezt az egész sztárság dolgot, de tudom, hogy hamarosan hozzászokik és minden tökéletes lesz körülöttük. Csoldálatosak.
-Sel minden oké?-kérdezte Liam.
-Persze.-mosolyogtam rá.-Hova tűntek a többiek?-néztem furcsán Liamre.
-Louis bújócskázni akar.-mondta nevetve.
-Hogy mit?-néztem rá elég hitetlenül.
-Zayn számol és el kéne bújni.-kacsintott rám, de szerintem látta, hogy lesokkoltam szóval megfogta a jó csuklómat és felráncigált az emletre. harry gardróbjában kötöttünk ki.
-ez most komoly?-nevettem el magam.-És egyébként is Harrynek miért van ennyi ruhája?-kérdeztem hitetlenül.
-Psszt!-tette az ujját a szája elé.-Itt nem fognak keresni.-suttogta.-Egyébként Harry imád vásárolni.-mondta halkan.
Én csak bólogattam mintha megtudnám érteni Harryt aztán csendeben kellett állnom Liam utasítására. 20perce álltunk már a gardróbban síri csenben és milliószor hallotuk zayn szitkozódo hangját amint elhalad a folyosón, hogy „hol a francban vagyunk”. Ilyenkor csak egymásra néztünk és próbáltunk nem röhögni. Aztán egyszer csak elkezdett csögörni a telefonunk. Egyszerre. Engem lou hívott Őt pedig Zayn 2perc múlva kivágódott a gardrób ajtaja és üvölteni kezdtek.
-Meg vagytooooook!
-Ez csalás.-néztem rájuk.
-20perce keresünk benneteket.-röhögött Zayn.
-25.-szólt bele Liam.
Innentől Louinak elment a kedve a játéktól szóval filmeztünk, szórakoztunk és a szokásos dolgokkal töltöttük a napot. Este Lou haza hozott aztán mondta, hogy holnap dél körül érkezik. Még játszottam Markkal, megfürödtema ztán bekapcsoltam a TV-t amit szerintem az elmúlt 2hónapban nem tettem. Aztán megláttam egy képet Tararól és Harryről ahogy kézenfoga sétálnak, a TV-t pedig felhangosítottam.
„ A One Direction híres énekese Harry Styles nem rég ért haza amerikai turnéjukról és máris látták Párizs utcáin sétálgatni barátnőjével. Niall Horan pedig erősen érdeklődik Selena Evens felé aminap kórházból kijövet látták őket együtt. Selena nem mellesleg Tara legjobbartnője.”
-Hát ez csodálatos.-mondtam hangosan.
Perceken belül csörgött a telefonom és tudtam, hogy Andy az így rá sem néztem a kijelzőre. Ilyenkor nem szabad beleszólni a telefonba, mert úgyis csak üvölt 5percig szóval inkbb befogtam a számat.
-Ezt mégis hogy gondoltad? Komolyan nem magyaráztam el világosan? Nem szerethetsz egy ilyen alakot…-és csak mondta mondta és mondta. Az üvöltözést 20 perc után fejezte be. Aztán elmondtam neki mindent volt, hogy sírtam, nevettem,hisztiztem és megértette. Hálás voltam neki. elmondtam azt is, hogy ez miatt bennem nem fog megváltozni semmi sem és a kori ugyan olyan fontos marad számomra. 1órával később raktunk le a telefont, kikapcsoltam a TV-t aztán aludtam.



Másnap arra ébredtem, hogy Anya bejön a szobámba és azt mondja, hogy Lou lenn vár . Elhúzta a függönyeimet kinyitotta az ablakot aztán mielőtt még kiment volna adott egy puszit a homlokomra. Kikászálódtam az ágyamból elmentem tusolni felöltöztem és még félkómás állapotban lebotorkáltam a lépcsőn. Lou és anya az asztalánál jókat nevettek és kakót ittak.
-Jó reggel!-köszöntem morcosan.
-Sel!-ugrott a nyakamba Lou.-Te potyogsz!-nézett rám kétségbeesetten. Anya elkzdett nevetni én meg hitetlenül néztem Loura.
-Igen Louis elkezdtek lepotyogni a sebeim.-röhögtem el magam.
-Félelemetes látvány.-bámulta még mindig a karomat. A kézfejemről és a vállamról is kezdtel lepotyogni a sebek. Én csak fogtama  fejem és nevettem.
-Indulnotok kéne.-mosolygott anya.
Igaza volt, tehát elindultunk, de mielőtt még kiléptünk volna az ajtón anya utánunk szólt jobban mondva csak Lounak.
-Louis kérlek vigyázz rá!-mosolygott.
-Mindig!-válaszolta aztán eindultunk.
Miután elmentünk enni és végeztünk a kórházba elmentünk El fotózására. Régen találkoztam már vele, nagyon kedves és szép lény és nagyon szereti Louist és külön hálás vagyok neki, hogy vigyáz erre az idiótára.
-Sziasztok!-futott oda hozzánk Lounak a szájára nyomott egy puszit engem pedig meglölelt.
-Mikor végzel?-mosolyogtam rá.
-1óra múlva körülbelül. Miért?-nézett rám mosolyogva.
-Moziba megyünk. Jönnöd kell!-mondtam lelkesen.
-Esküszöm mintha csak Louist látnám egymásnak való barátok vagytok.-röhögött.-De persze megyek.-nevetett tovább.
Megvártuk míg végez a fotózáson aztán elmentünkmoziba. A fiúk a bejárat előtt várak minket Daniellel és Perrievel. Beültünk valami 3D-s vígjátékot nézni. igazából nem nagyon figyeltem a filmre végig Niallen járt az eszem, hogy komolyan nagyon jó, hogy mikor Louival vagy a többiekkel vagyok akkor nem gondolok rá, de este mikor otthon maradok egyedül vagy ilyen alkalmakkor mindig rájövök, hogy valaki hiányzik. Lehet Lou a legjobb barátom de Niallt ne tudja helyettesíteni. Liam ült mellettem és szóltam neki, hogy mennem kell majd holnap hívom Louist. Kimentem a teremből aztán dobtam Taranak egy SMS-t
„Nagyon hiányzol xx.”
Kocsi hiányában elindultam haza gyalog ha belegondolok talán nem is baj, hogy ezt kapom hiszen eddig olyan tökéletesnek tűnt az életem. Olyan jó érzés volt London utcáin sétálni olyan rég tettem azt amit igazán szeretek, csak sétálni és kész. Gondoltam beszélek Peet-tel mert bár mindennap SMS-eztünk találkozni egyszer sem találkoztunk. Tárcsáztam aztán 3-om csengés után fel is vette a telefont.
-Sel, régen találkoztunk. Hogy vagy?-szólt bele a telefonba.
-Szia Peet. Igen ezért kereslek. Mit csinálsz?-kérdeztem.
-igazából semmit. Hol vagy? Odamegyek.-mondta.
-Már úton feléd hamarosan ott leszek.-válaszoltam.
-Várlak.-mondta és ezzel letette a telefont.
Peet-tel jól elbeszélgettünk rendeltünk kínai kaját megcsodálta a sebemet aztán miután kiveséztünk minden témát alaposan haza sétáltam. Igaz felajánlotta, hogy haza visz kocsival de jobb volt most sétálni. Hazaérve tusoltam és ágyba bújtam. Mivel holnap kiszedik a varrataimat boldog voltam, viszont az interjú annyira nem dobott fel. Ilyen dolgokra próbáltam koncentrálni és elnyomni Niall gondolatát. Aztán elalaudtam…


Másnap reggel korán keltem és elmentem kocogni. 2óra alatt megfordultam. Kellemesen fáradt voltam elmentem fürdeni és felöltöztem aztán rájöttem, hogy be kéne kapcsolni a telefonom, mert hamarosan jön Louis. Mikor megláttam, hogy van 37 nem fogadott hívásom és 9 SMS-em gondoltam, hogy rájöttek, hogy igazából semmi életbe vágóan fontos dolgom nem volt tegnap este. Loutól voltak az SMS-ek a hívások pedig vegyesen mindenkitől. Gondoltam felhívom és reménykedtem, hogy nem haragszik rám annyira.
-Igen?-szólt bele álmos hangon.
-Lou annyira sajnálom.-mondtam és kissé összehúztam magam felkészülve arra, hogy talán elkezd velem kiabálni.
-Sel? Nincs semmi bajod? Jól vagy?-kelt fel egyből.
-Igen. Minden rendben. sajnálom, hogy eljöttem, de olyan régen voltál kettesben El-el.mondtam.
-ha nem kelett volna aggódnom érted talán még jobb lett volna.-mondta de hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Tényleg nagyon sajnálom.-mondtam ismét.
-1óra múlva ott vagyok.-mondta aztán letette a telefont.
Anya egy újságot nyomott a kezembe reggelizés közben.
-Tényleg nem téged bánt hanem saját magát.-mondta szomorú mosollyal.
-Anya miről beszélsz?-kérdeztem furcsán.
-Semmiről.-mosolyogott ugyan úgy. aztán kisétált a konyhából.
Ránéztem az újságra és komolyan nem hittem a szememnek.
„Niall Horan kifordult önmagából?”
Folytatás a 3.oldalon.
Olyan gyorsan lapoztam az újságot, hogy a második lapja ketté is szakadt.
„Minden este más bárban látják a fiatal tinisztárt. Vajon mi lehet ennek a hátterében?...”



Ezt taglalták 1oldaolon megláttam róla egy képet. Látszott rajta, hogy nem józan. belegondoltam, hogy mi van ha ezt azért csinálja amiért összevesztünk, de nem tudtam, hogy ez hazugság vagy csak indok arra, hogy ezt csinálhassa. Csak ültem ott és bámultam ki a fejemből. Aztán megjött Lou és elég furcsán nézett rám mikor meglátott.
-Selena minden rendben van?-kérdezte.
Csak elé toltam az újságot rá sem néztem és bambultam tovább kifelé az ablakon. Kinnt elégé nyirkos és borult idő volt, de a konyhából szerettem kinézni az balakon mert csak az óriási kertet lehetett látni ahol csiripeltek a madarak és óriás fák magasodtak a ház fölé. Csodálatos ilyenkor.
-Még hogy nem csinál hülyeséget.-néztem rá és szerintem lehetett látni, hogy csalódott vagyok. Nem ezt vártam Nialltől. Lou ez idő alatt simán átfutotta a cikket elővette a telefonját és tárcsázott.
-Haver Te mégis hol a francba vagy, és mit művelsz?-kérdezte dühösen. Aztán kirohant a konyhából és 15perc múlva ért vissza teljesen nyugodtan.
-Jól van?-kérdeztem rá se nézve.
-Jobban.-mondta és láttam a szeme sarkából, hogy bólint.-És Írországban.-folytatta mosolyogva.
Nem volt hajlandó erről többet beszélni csak betuszkolt a kocsiba. A kórházba kivették a varrataimat és komolyan hálás voltam, hogy legalább most már vezethettem. Louval még haza mentünk és megnéztünk egy filmet a szobámban aztán utána elment Elért. Én pedig végre beülhettem a kocsimba és vezethettem. 


Elmentem a stúdióhoz ahol átötöztettek és kisminkeltek a homlokomon a varratok helyét direkt kértem, hogy ne tüntesséj el hiszen ez is én avgyok és ez már örökké rajtam marad amúgy sem látszik annyira. Bementem leültem a kanapére és még adás előtt beszélgettem egy kicsit a riporterrel.
-Itt van velem a stúdióban Selen Evens.-mondta a kamerába a riporter.
-Jó estét!-mosolyogtam.
-Hallottam a balesetedről amiről szerintem mindenki más is. Mik a terveid ez után? Október első hetében lesz a Junior EurópaBajnokság. Szeretnél indulni rajta?-kérdezte
-Ma vették ki a varrataimat, holnaptól természetesen folytatom az edzéseket. Bár elkezdődtek az esély latolgatások a balesetem után, hogy nem is indulok a versenyen és hasonló dolgokat. Én ezzel már nem nagyon foglalkozom. Az igazság az, hogy egy kisebb baleset miatt nem fogok nem elindulni az Európa bajnokságon.-válaszoltam.
-Mennyi esély látsz rá, hogy sokadszorra is megnyered?-jött a következő kérdés.
-Utálom az interjúkat.-gondoltam magamban.
-Erről előre nem szeretek beszélni, mert kitudja mi lesz még akkor, de természetesen arannyal szeretnék haza jönni.-mosolyogtam.
-Mennyire javault vagy romlott az állóképességed a világbajnokság óta? Akkor igazából még a közeledben sem tudak lenni a nagy riválisok.-mondta.
-Hát most a kihagyásom miatt biztosan rosszabb lett, de amennyire tudtam próbáltam magam formában tartani.-válaszoltam.
-És mi inspirál téged?-tette fel az újabb kérdést.
-Az, hogy én legyek a legjobb.-mondtam.
-De hát te az vagy.-csodálkozott.
-Akkor, hogy az maradjak.-mosolyogtam.
-Értem és hogy kerültetek ilyen közel egymáshoz a One Directionnel?-kérdezte.
-Igazából ez nagy részt szerintem véletlen mivel Taraval a reptéren ismerkedtem meg a bőröndjeink miatt. Ő mutatta be nekem a srácokat.-mondtam mosolyogva.
-És milyen kapcsolat vagy közted és Louis Tomlinson között? Nem lehet róla semmit tudni egyikőtök sem nyilatkozik.-kérdezte.
-Louis a legjobb barátom akire akármikor számíthatok Ő Eleanor barája és szerintem Ők ketten együtt tökéletes párt alkotnak.-mondtam.
-Redben és a másik banda taggal Niall Horannal mi a helyzet?-kérdezte a nő.
-Hát Niallel…

5 komi után lesz új rész! Jól esne ha komiznátok.(:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon Jóó nagyon várom a következő részt!! :DD♥

    VálaszTörlés
  2. imádoom! siess.. na Niall?:O:O

    VálaszTörlés
  3. nem kell 5komi! Folytasd! Nagyon jó! Nagyon profi vagy

    VálaszTörlés
  4. Köszönöööm ez komolyan nagyon jól esik!!<3
    Szóljatok másoknak is aztán ha lesz ma még 2 komi fel rakom még ma.:))
    xx Cs.

    VálaszTörlés